Monday 6 July 2009

Knp aku disini???

Hari pertama pon dah memenatkan
knp kite still kene wat bende yg same cam waktu part 1 dlu
nak kene kemas studio lar...
nak kene berebut tmpt duduk lar..
knp????
knp????
knp????????????????????????????????

riuh rendah dibuatnyer...
ngan keadaan klas yg agak sempit
dan berdebu
dan jugak perebutan tkhta(apew yg aku merepek ni??)

ntah r
aku rase lain mcm
aku rase mcm dah mule nak putus asa
aku rase mcm mals plak nak strgle mcm sem lps
mayb result agk trok kowt..
tp itu bkan masalahnyer..
aku pon confuses...




***malam smalam aku berdoa agar diberi kekuatan utk truskn kehidupan kt sni***

Alhamdulillah
aku mule pikir positif
aku pikir....
aku pikir....
aku pikir....
yg aku kt sini x lamew
pejam celik pejam celik dah nak grad
lps tuh plak aku pkir
aku pikir...
aku pikir...
aku pikir...
yg aku pikir knp bdak2 senior bleh trus berjuang
dgn sylbs yg lgi trok aku rase...
sdgkan aku x bleh
itu mustahil
tp aku sptutnyer bersyukur
sbb masih berada di sini..
utk samew2 trus berjuang
walau apew pon halangan yg dtg...



bese r..
tu lah dinamakan kehidupan
xkan slalunyer bahagia
mesi ada yg pahit
karena itu yg mendewasakan kite..
btw, korg sumew doakan kejayaan aku kt sni
agar aku dpt truskan smpi prt 6 dgn jayanye
insyaALLAH

hah??
ini lah keadaan 1st day aku kt studio bru

apew kecoh2 ni beb??

mukew sedih mengenangkn nasib ;(

0 comments: